(Android/iOS) Farm City: Farming \u0026 City Building cheat code generator kristallen
Feb 7, 2022 18:51:00 GMT
Post by pabsoonahoutan on Feb 7, 2022 18:51:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
Leuk spel, echt vermakelijk! Maar hoe kun je vrienden krijgen van willen elke maar dan ook elke keer komt er te staan heeft zn max bereikt?! En kan geen fabrieken upgraden geen uitleg der over, wel jammer. Toch gdv blijven haken bij dat ik geen vrienden ken worden met niemand!! Dat moet worden aangepast.
Ik zal genieten van het spel. dit is een goed spel van de landbouwstad.
Ik geef het 1 ster omdat het erg veel tijd kost om te beginnen. . .
Ik voel me goed bij het produceren van goederen, maar nu is het saai om een hele dag te wachten tot er wat rubber groeit. En gemeenschapsgebouwen hebben veel middelen nodig, en ik ga een level omhoog met onvoltooide gebouwen, waardoor het reëler wordt om dingen op jouw niveau te doen. Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet om iets te bouwen, of zo duur, maak het realistisch, geen geldmaker die altijd een donatie nodig heeft, en ik geef 5 sterren als ik mijn interesse hierin niet zou kunnen verliezen spel met zijn onevenwichtige economie
Verwijderen omdat de game al weken vastzit zonder enige manier van updaten.
Ik vind het spel leuk, maar ik ben er niet achter of ik dingen van andere spelers kan kopen, ik kan geen andere spelers zien om ze toe te voegen aan de balk van een vriend, de ondersteuningsknop gaat niet open, dus ik kan alleen maar aannemen dat deze dingen alleen werk als ik op Facebook zit, wat ik niet ben. Omdat ik de ondersteuningsknop niet kan vinden, vind ik dit spel niet meer leuk. Er is geen enkele hulp voor spelers die niet op Facebook zitten
Farm City: Farming & City Building કેઝ્યુઅલ ulj
Je kunt geen vrienden vinden en er worden geen vrienden weergegeven om uit te nodigen
Mooi hoor
Goede game, maar deze game moet een inlogfunctie hebben met gebruikersnaam en wachtwoord, het is gemakkelijk te spelen en te ontwikkelen
Verspil geen kostbare tijd aan het spelen van dit spel! Het is zo moeilijk om aan bouw- en uitbreidingsmaterialen te komen, eigenlijk zijn alle gebouwen in behandeling en kun je niet verder met het spel! Saai spel! P2W!!!
Slechtste maar goede game Als we naar een hoger niveau gaan, kost het te veel tijd om de goederen te produceren
Deze app is walgelijk, zo traag open
Waarom kan de bank niet gerepareerd worden!?? Ik heb het geld, maar de reparatieknop werkt niet!? Ik druk er meerdere keren op, maar het is niet gelukt! Los dit probleem op!
Dit spel is erg leuk. Hier kun je je eigen droomstad maken. Alles is goed, maar er zijn 3 problemen, namelijk dat het een gewoonte wordt om het heel vaak te spelen en ten tweede dat het schip niet genoeg voorraden stuurt. Hierdoor blijven je gemeenschapsgebouwen incompleet en om die reden kun je niet genoeg huizen bouwen en krijg je ook veel minder betaald voor het voltooien van je bestellingen.
3 sterren omdat ik het moeilijk vind om gereedschappen te verzamelen die nodig zijn in gemeenschapsgebouwen omdat je ze niet kunt kopen, je kunt ze alleen krijgen door bestellingen per schip te verzenden. Ik kan niet het hele gebouw tegelijk afmaken. en nog een ding, bij het bekijken van advertenties crashte het soms. dan moet je het spel afsluiten en opnieuw openen, dan ben je de nga-beloning kwijt. vriendelijk repareer het.
Vind het leuk voor het vroege spel. Maar hoe langer ik ze speel, hoe langer het duurt om alle taken af te ronden. Haat het. Moet dat veranderen
Markt wordt vernieuwd, maar er zijn geen items beschikbaar Lege manden wachten uren
Vind het spel leuk, MAAR IK BEN EEN NIVEAU 26 en kan nog steeds geen vrienden zien of iemand helpen of hulp krijgen. Ik heb niets. Het verfrist maar niets. Just Johnson is de enige persoon die ik zie in een van de tabbladen waarop ik klik... Ik ga terug naar TOWNSHIP.
U moet de kosten een beetje verlagen en ook de tijd verkorten. Bedankt, ik heb genoten van je spel
De punten voor het evenement tellen niet op. Niet goed. De score bleef gewoon hangen.
Pets Race - Fun Multiplayer PvP Online Racing Game Arcade pmmc
Ik hou gewoon van dit spel, maar alsjeblieft, ik ben nu op niveau 37 n items die moeten worden ontgrendeld op niveau 33 zijn nog niet ontgrendeld, als ik een niveau voltooi, word ik niet beloond n kan geen stenen opblazen met jem alsjeblieft doe er alstublieft iets aan of vertel of er iets is dat ik moet doen, wachtend op een reactie van u. Dank u
Leuk spel, lijkt behoorlijk veel op Township.....
Over het spel is het niet slecht, maar de timings zijn echt slecht als het uren in minuten reduceert, dan zou dit spel een geweldig spel zijn
De laatste zonder een upgrade had niet zoveel glitches. Mijn boerderijstad heeft altijd problemen met openen, vooral met mijn dataverbinding aan
LEUK
Sinds mijn update wil het spel helemaal niet meer werken. Hij laadt 100%. Maar het blijft op 100%. Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het doet nog steeds hetzelfde. Ook werd het spel extreem traag toen ik level 50 passeerde
Hou van het spel
Bewerken: er is een Halloween-evenement en het is afgelopen, maar ik heb niet de kans gehad om mijn wedstrijddoelbeloning te claimen! Ik was nummer 1!! Dat is iets van 50 kaartjes!!

Heeft veel werk nodig op grafisch gebied. Klikt soms niet. Soms kun je te snel gaan voor het spel. Leuk spel om te spelen
Ik geef voorlopig 2 sterren omdat de meeste graphics onrealistisch zijn. Ik heb 1600 inwoners, maar ik zie slechts 10 mensen die niet eens met elkaar omgaan. De gebouwen en decoraties zijn statig zonder enige beweging. Een luchthaven zonder vliegtuigen of passagiers, een haven zonder toeristen, boten of jachten 🤪. De hoeveelheid tijd die nodig is om goederen te maken en fabrieken, huizen en al het andere te bouwen, is belachelijk, inclusief de tijden van de fabriek, vooral rubber en cacao. HET SPEL IS HEEL GOED.
Ik speel dit spel al een tijdje. Spel is geweldig, maar ik kan het mentale niveau van ontwikkelaars niet begrijpen. In welke wereld hebben Pizza, Potato Chips 2 uur nodig om te koken? en in de fabriek waarom er niet parallel wordt gewerkt? U zult lange tijd moeten wachten voordat het ene product voltooid is, dan kunt u het andere maken. Zulke dingen maken het spel alleen maar irritant, weet dat alsjeblieft.
Farm City: Farming & City Building Jednoduché hry oop
Een heel leuk spel! Het is 1 van mijn lievelings spellen dus echt een aanrader
YouTube-videogames en de andere is in een staat van shock en ontzag dat is wat ik zeg Ik wil je niet snel zien, probeer een staat van shock en ontzag te krijgen dat is wat ik zeg dat ik niet wil te maken met mijn moeder zei dat ze een beetje te veel in shock was om het torentje van een nieuwe te zien en de enige zoon is in mijn leven, maar het zal tttttttt worden zie je snel proberen en een staat van shock krijgen om het torentje van een te zien nieuwe generatie, de andere was er om je te helpen met je aankoop. moet dat te vaak doen, dat deed ik
Heeft een gratis functie nodig om geld te verdienen ($) Het is niet leuk om te spelen als je een aantal dagen geen vooruitgang kunt boeken. Sinds de laatste update is gratis geschenk in luchtverzending niet beschikbaar.
Farm City: Farming & City Building Thông thường fsnz
Ik wou dat ik met meer mensen zou kunnen spelen, dan verschijnen er gewoon dezelfde 5 mensen en ze zijn niet eens actief lol
Mooi
Ik geef 3 sterren, eigenlijk vind ik dit spel heel leuk, maar de tijd is zo lang ... En de advertenties die het kort maken zijn verdwenen ... Kun je het repareren?? Ik hoop dat het het zal oplossen... Omdat we in advertenties de tijd om producten te maken in dit spel echt verkorten.... Net als in een schaap.. hoe komt dat ?? Het duurt 4 uur... 😡 Mijn God en advertenties zijn weg 😡 zoooo teleurgesteld !! Ik dacht dat het een bug was, maar nee.. Ik hoop dat de advertenties terugkomen, alsjeblieft 🥺🥺
Leuk spel. Ik ben eraan verslaafd. L
Fiks de buggs
Ik heb dit spel 2 jaar geleden geïnstalleerd en ongeveer 1 jaar gespeeld en daarna verwijderd. Nu heb ik het opnieuw geïnstalleerd, maar nadat ik verbinding had gemaakt met fb, toont het ook geen frnds of verzoeken en ik ben nu op niveau 32 en er zijn geen andere games geopend, er staat dat dit binnenkort komt, repareer dit. Dit soort problemen maakt je zielig en saai om te spelen.
Farm City: Farming & City Building கேஷுவல் iwe
Ik ben dol op dit spel, maar voeg alsjeblieft wat nieuwe dingen toe en ik denk dat het schuurhuis wat veranderingen nodig heeft. dus geef alsjeblieft aandacht aan het betekent elke vorm van verandering, zoals die het gemakkelijk maakt om het te upgraden ......